Шановні жителі громади!
Багато з нас працюють на роботі. І кожен хоче, щоб його роботу цінували. То чому ми дозволяємо собі знецінювати роботу іншої людини? Чому дозволяємо хамське відношення до працівника, який виконує свої посадові обов’язки?
Наші фахівці щоденно працюють, щоб забезпечити громаду водою, і у спеку, і в холод, і вдень, і вночі.
Між усіма споживачами та КП «Липовецьводоканал» укладено Договір, в якому чітко вказано, обов’язки кожної сторони. Абонент зобов’язаний допустити контролера для обстеження лічильника води. То чому ви відмовляєте, не допускаєте фахівця, спілкуєтеся у грубій формі?
14 серпня 2024 року наші контролери вкотре зіткнулися з хамським відношенням.
Абонент по пров. Зелений (м. Липовець) скілкувався нецензурною лексикою та виганяв з подвір’я.
У абонента по вул. Сагайдачного (м. Липовець) колодязь закидано сміттям і доступу до лічильника немає. На слова контролера, що його треба привести до ладу, просто повернувся і пішов до хати.
Абонент по вул. Молодіжна (с. Славна) спілкувався нецензурною лексикою та відмовив у обстеженні лічильника.
Давайте залишатися ЛЮДЬМИ, особливо зараз, у цей складний час.